dilluns, 29 de setembre del 2008

Agulles de pit I

Aquí teniu els primers dissenys d'agulles de pit. Els colors dels dissenys es poden varia depenent del gust de qui els demani.
Aquí teneis los primeros diseños de broches. Los colores de los diseños se pueden variar dependiendo del gusto de quien los encargue.

Per encàrreg

Una idea para aniversari de casament

20€

Una idea para aniversario de boda

Primeres opcions

80€

Un dels objectius dels treballs infantils que ens hem proposat, és que siguin bastant unisex, és a dir, que una mateixa pessa sigui tant per nen com per nena. Aquí tenim una mostra.


Uno de los objetivos de los trabajos infantiles que nos hemos propuesto, es que sean lo más unisex posible, es decir, que una misma pieza sirva tanto para niño como para niña. Aquí tenemos una muestra.

Benvinguts, passeu, passeu ....

Aquest blog té el propòsit de fer arribar a la gent coses diferents, originals i fetes a mà. A molts els agradaria tenir qualsevol de les coses que hi ha aquí i que no sap on trobar-les. Si via e-mail us poseu en contacte amb nosaltres, us podem fer arribar qualsevol de les coses que aquí exposarem, també fem encàrregs especials. Tot és posar-se d'acord. Fins aviat....

Este blog tiene el proposito de que gente que busca cosas diferentes, originales y hechas a mano las consigan. A muchos les gustaria tener cualquiera de las cosas que hay aquí y que no sabe donde encontrarlas. Via e-mail os podeis poner en contacto con nosotros y haceros llegar cualquiera de las cosas que aquí enseñaremos, también hacemos encargos especiales. Solo es ponerse de acuerdo. Hasta pronto....